Lid worden? Inloggen!

Deze website maakte gebruik van cookies. We gebruiken enkel functionele cookies die er zijn er om de gebruiksvriendelijkheid van de website voor onze gebruikers te verbeteren. Wij maken GEEN gebruik van trackingcodes, of andere advertenties / marketing gerichte cookies. (Meer informatie). Klik op OK om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.

OK

AH maakt boodschappen goedkoper

RobzQ - zaterdag 18 oktober 2003 - 15:44


0

Albert Heijn verlaagt met ingang van maandag 20 oktober aanstaande de prijzen van een breed pakket dagelijkse boodschappen. Het gaat om meer dan duizend producten van zowel A-merken, het eigen AH-merk, als ook producten van het merk Euro Shopper, die tezamen een belangrijk deel van het boodschappenmandje van de klant uitmaken.

Het bedrijf wil met prijsverlagingen tussen de 7 en 30% per product de dagelijkse boodschappen voor haar klanten blijvend een stuk voordeliger maken.

Meer dan duizend dagelijkse producten blijvend in prijs verlaagd
Directievoorzitter van Albert Heijn, Dick Boer: "Albert Heijn wil de beste supermarkt zijn voor een concurrerende prijs. Als onze klanten prijs belangrijk vinden, dan vinden wij dat ook. Wij hebben de afgelopen maanden goed geluisterd naar de kritiek van klanten die ons te duur vonden. We hebben deze kritiek ter harte genomen en we werken er hard aan om al onze klanten weer bij ons terug te krijgen. Voortaan zullen meer dan 1000 artikelen bij Albert Heijn alle dagen goedkoper zijn en vooral: goedkoper blijven."

Dagelijkse boodschappen

De structurele prijsverlagingen betreffen de meest relevante dagelijkse boodschappen zoals: wasmiddelen, keukenrollen, luiers, damesverband, broodbeleg, vleeswaren, boter, thee, koffie, chips, verschillende frisdranken, bier, verse sappen, mayonaise, koek, snoep, rijst, babyvoeding, zoutjes, chocolade, soep, diervoeding, rookworst, cosmetica, frietsaus, houdbare maaltijden. Daar bovenop houdt Albert Heijn haar wekelijkse extra aanbiedingen.

Servicesupermarkt

Naast de prijsverlagingen blijft Albert Heijn in de eerste plaats een servicesupermarkt. Albert Heijn richt zich nog steeds primair op haar sterke kanten, zoals kwaliteit, service, winkelgemak, ruime keus en veel verse en biologische producten. Boer: " Albert Heijn is een servicesupermarkt en geen discounter. Onze klanten komen in de eerste plaats naar Albert Heijn voor de service, de beste kwaliteit en het grote productaanbod. Niet voor alleen de scherpste prijs. Maar onze klanten mogen wel van ons verwachten dat onze prijzen goed kunnen concurreren met die van anderen. Met de forse prijsverlaging op ruim duizend veel gekochte, dagelijkse artikelen zijn we voor onze klanten in ieder geval een stuk goedkoper geworden."