Lid worden? Inloggen!

Deze website maakte gebruik van cookies. We gebruiken enkel functionele cookies die er zijn er om de gebruiksvriendelijkheid van de website voor onze gebruikers te verbeteren. Wij maken GEEN gebruik van trackingcodes, of andere advertenties / marketing gerichte cookies. (Meer informatie). Klik op OK om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.

OK

Albert Heijn verlaagt prijzen

RobzQ - maandag 20 januari 2003 - 09:29


0

Vanaf vandaag zijn honderden artikelen bij Albert Heijn blijvend in prijs verlaagd. Onder het motto 'Een vollere tas voor minder geld' wil het winkelconcern de strijd aan gaan met goedkopere supermarkten.

In alle 700 winkels van AH liggen nu selecties van het huismerk en het eigen goedkope Euroshopper merk. Deze voordelige alternatieven waren niet in alle winkels beschikbaar tot op nu.

Als reden voor de prijsverlagingen en veranderingen in het assortiment van de Albert Heijn winkels noemt AH de economische teruggang en veranderd van het koopgedrag. Winkels als de Aldi en Lidl winnen hierdoor terrein.

Het is echter niet de bedoeling dat de Albert Heijn een prijskraker wordt, kwaliteit, keuze en service blijven het kenmerk van de Albert Heijn volgens een woordvoerder.